Saya Suhaimi Taib, mendapat Sijil Pentadbiran Islam dari Kusza Kuala Terengganu (2002), Kursus Penerbitan Video Koperat Universiti Malaya (2003), Pengarang Warta Darul Iman (2000-2003) Penerbit Siaran Darul Iman (2003-2004), Wartawan Sambilan Berita Harian (1997-1998), Wartawan Harakah (1989-1996).
Menerima Anugerah kewartawanan Esso-Kawat (1997 dan 1998)

Hubungi saya melalui e-mel: seramaesty@yahoo.com atau H/P No: 013-9060111.

Sunday, September 21, 2008

Tan serah letak jawatan Timbalan Ketua Menteri Sabah esok

KOTA KINABALU: Timbalan Ketua Menteri Sabah, Datuk Raymond Tan Shu Kiah dijangka menyerahkan sendiri surat peletakan semua jawatan dalam kabinet negeri kepada Ketua Menteri, Datuk Seri Musa Aman esok.

Tan, Timbalan Presiden Parti Maju Sabah (Sapp) yang tidak bersetuju dengan tindakan parti hilang kepercayaan terhadap Perdana Menteri Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi dan keputusan keluar dari gabungan Barisan Nasional (BN), berkata, beliau akan menyertai Musa pada majlis penyampaian kueh raya dan di situ akan memberikan surat letak jawatan.

"Saya akan serahkan sendiri surat peletakan jawatan.

"Saya fikir adalah penting saya tidak menulis surat dan meninggalkannya di pejabat beliau. Ini soal budi bahasa dan hormat kepada seseorang. Saya harus jumpa beliau," katanya kepada pemberita di sini malam ini.

Mengenai statusnya dalam parti, Tan berkata, beliau masih anggota parti, walaupun beliau rasa parti itu semacam tidak perlukan beliau lagi.

Bagaimanapun, Tan berkata, beliau tidak akan meletakkan jawatan dari parti kecuali parti mahukan beliau berbuat demikian.

Ditanya sama ada beliau menjangka parti akan meminta beliau meletak jawatan, Tan berkata beliau tidak pasti. BERNAMA

No comments:

Terima kasih kerana sumbangan anda. Sumbanglah untuk kebaikan perjuangan kita bersama.

Can't find what you're looking for? Try Google Search!

Google
 

ANDA ADA MAKLUMAT ISU NEGARA?

Sila emailan kepada saya di seramaesty@yahoo.com atau hubungi saya di talian 013-9060111.

TERIMA KASIH ATAS KERJASAMA ANDA

Feedback Form

Join the Mailing List
Enter your name and email address below:
Name:
Email:
Subscribe  Unsubscribe 

Dr. Irfan menjelaskan Perniagaan Internet secara mudah kepada anda

Free Viral Advertising