Saya Suhaimi Taib, mendapat Sijil Pentadbiran Islam dari Kusza Kuala Terengganu (2002), Kursus Penerbitan Video Koperat Universiti Malaya (2003), Pengarang Warta Darul Iman (2000-2003) Penerbit Siaran Darul Iman (2003-2004), Wartawan Sambilan Berita Harian (1997-1998), Wartawan Harakah (1989-1996).
Menerima Anugerah kewartawanan Esso-Kawat (1997 dan 1998)

Hubungi saya melalui e-mel: seramaesty@yahoo.com atau H/P No: 013-9060111.

Thursday, August 7, 2008

Zahid Hamidi akan rebut jawatan Naib Presiden Umno

Oleh Bernama
Khamis, 07 Ogos 2008

KL: Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi malam Rabu mengumumkan akan bertanding merebut jawatan Naib Presiden Umno pada Pemilihan Agung Umno pada Disember ini.

Ahmad Zahid dalam satu kenyataan media kepada Bernama berkata keputusan itu dibuat setelah mengambil kira pendapat, pendangan dan sokongan di kalangan rakan-rakan beliau.

"Mereka menyeru saya mencuba nasib bagi jawatan berkenaan. Selebihnya saya serahkan kepada keadaan, perwakilan dan takdir untuk menentukan.

"Saya menghormati Naib-Naib Presiden yang sedia ada, namun mungkin masih ada sedikit ruang kosong untuk calon baru seperti saya bagi turut menyumbang bakti serta membariskan diri dalam kepimpinan Umno di lapisan ketiga," katanya.

Beliau berkata semoga dengan pengumuman itu akan menamatkan keresahan rakan-rakan di peringkat akar umbi yang meminta beliau mengesahkan untuk pencalonan bagi jawatan berkenaan.

"Mudah-mudahan saya akan diberi kesempatan untuk terus memperkukuhkan parti bersama-sama dengan Presiden dan Timbalan Presiden serta staf kepimpinan yang lain dalam pemilihan pada 16 Disember nanti," katanya.

Click Here!

No comments:

Terima kasih kerana sumbangan anda. Sumbanglah untuk kebaikan perjuangan kita bersama.

Can't find what you're looking for? Try Google Search!

Google
 

ANDA ADA MAKLUMAT ISU NEGARA?

Sila emailan kepada saya di seramaesty@yahoo.com atau hubungi saya di talian 013-9060111.

TERIMA KASIH ATAS KERJASAMA ANDA

Feedback Form

Join the Mailing List
Enter your name and email address below:
Name:
Email:
Subscribe  Unsubscribe 

Dr. Irfan menjelaskan Perniagaan Internet secara mudah kepada anda

Free Viral Advertising